Jump to content

Photo

Deschloro-etizolametizolam analoog

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 26 September 2014 - 04:56 AM

Hey heb juist mogen proeven van +- 8 mg deschloro-etizolam. Nu heb ik wel een erg sterke benzotolerantie dus als beginner zou ik niet meer dan 3-4mg nemen.

Blijkt dus iets minder krachtig te zijn dan etizolam ( 1mg eti zou +- 3mg deschloroetizolam benaderen ) maar wel langer duren.

Van duurtijd heb ik niks speciaals gemerkt hoor, gisteren om 23u gaan slapen, en rond 5 uur wakker geworden. Dus zo effectief was het niet.

Weet enkel nog niet of ik het poeder zal oplossen in propyleen glycol of in ethanol. Etizolam was hierin perfect oplosbaar dus vermoed hetzelfde voor de andere.

Nu goed, eens ik het in een oplossing heb kan ik betere conclusies ivm dosage trekken etc.. en zal ik zeker hier posten.

Binnekort trouwens een reportje meclonazepam ;)

#2 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 27 September 2014 - 07:34 AM

Hoe is deze stof ten opzichte van Etizolam? :) 

#3 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 27 September 2014 - 01:24 PM

ik vind het eigenlijk maar een raar stofje, etizolam is veel efficienter eigenlijk.

Ik vind het in ieder geval zeker niet zo sterk, maar kan subjectief zijn natuurlijk...

Bij etizolam bv heb ik echt ineens mijn 'klop'. Dat ik echt gewoon in slaap val omdat ik niet meer wakker kan blijven. Deze deschloro-etizolam is meer rustig en angstwerend dan hypnotica denk ik.

Ik hoor btw graag andere mensen met ervaring hiermee :)

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 27 September 2014 - 07:03 PM

Etizolam was hierin perfect oplosbaar dus vermoed hetzelfde voor de andere.

Daar in kan je je best goed vergissen. ;) Ik vermoed dat het minder goed zal oplossen als etiozolam, of het nog steeds voldoende is, tja, daar kan je maar op een manier achter komen. ;)

En het nadeel met de meeste rc-benzo's is dat ze allemaal zolang werken. Wel goed om te horen dat het waarschijnlijk iets minder potent is dat etizolam. Maar zou het kunnen dat je de werkingsduur niet maximaal hebt ervaren door een iets te lage dosis, want je zegt ook dat het minder sterk aanvoelde?

Waar had je überhaupt je dosering op gebaseerd? Andere fora, vermoed ik?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 28 September 2014 - 06:59 AM

ja idd,

de weinige info die ik hierover heb gevonden meldde dat dit ongeveer een 1:3 sterkte heeft tov etizolam.

Ik heb het nog niet opgelost in zuivere ethanol of pg, maar heb wel met een mg weegschaaltje ongeveer afgewogen.

ik weet dat in zo'n dosissen het heel lastig is om nauwkeurig te zijn, dus heb ik eerst een gewicht van enkele grammen erop gelegd en daarbij de Deschloro-etizolam bijgelegd zodat het iets nauwkeuriger zou zijn.

Heeft volgens het boekje een foutenmarge van 0.002..

Waarom denk je dat ethanol niet goed zou werken?

Ps: ik vind persoonlijk niet dat etizolam op zich lang werkt bijvoorbeeld. Na 6 uur voel ik er niks meer van, diclazepam heeft ook een minder lange werktijd bij mij dan diazepam. ( En 5mg diclazepam is echt niet gelijk bij mij aan 10mg diazepam zoals zoveel wordt gemeld btw. eerder 1:1 sterkte, maar kan persoonlijk zijn he).

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 28 September 2014 - 09:31 AM

Ik zei niet dat EtOH niet zou werken voor dit middel, zei alleen dat dit stofje waarschijnlijk minder goed zal oplossen dan etizolam. ;)

De reden is dat je de chloro op de fenyl ring mist en deze ring dus waarschijnlijk iets minder gedraaid is ten opzichte van de rest van het molecuul, in vergelijking met etizolam. Een gevolg hiervan is dat het waarschijnlijk makkelijker in een kristal rooster te plaatsten is, of met andere woorden, moeilijker is om dit kristal rooster te breken. En dat is wat je doet als je iets oplost. ;) Hopelijk is het duidelijk genoeg?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 29 September 2014 - 07:25 AM

na een weekend deze stof wat te hebben getest is mijn conclusie toch dat het te weinig actief is voor mezelf ( werkt wel angstwerend maar pas in dosissen van +10mg ) Let wel: dit is persoonlijk en ik wil niet dat iemand dit als starthoeveelheid neemt, ik heb een redelijk hoge tolerantie dus ajb begin laag en kijk zelf hoeveel goed is :).

Slapen gaat wel hierop, merk dat ik iets sneller inslaap als anders maar is geen echt hypnoticum imho. Werkinsduur kan ik niet echt inschatten aangezien het maar gering actief is bij mij.

Etizolam is dus voor mij kwa mg en kracht veel beter en potenter dan deschloro.

Natuurlijk hoop ik wel dat iedereen begrijpt hoeveel problemen je met deze stoffen kunt hebben als je het dagelijks en voor langere tijd begint te gebruiken.

Maar ik zou deschloro-etizolam niet meer kopen dus...

in de loop van de week laat ik ff een reportje over meclonazepam wat ook niet echt een superbenzo blijkt te zijn ( wordt als anti-parasitair middel voorgeschreven ) en is ook half zo potent of zelfs nog minder dan clonazepam.

Volgende week een reportje flubromazolam. Wat blijkbaar wel de moeite moet zijn ;)

#8 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 29 September 2014 - 08:37 AM

Van alle RCs is flubromazepam mijn favoriet. Let wel op de halflife die is stiekem tich hoog.

Ik ben beniewd naar die anti/ Intestinal parasite benzo...

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users