Jump to content

Photo

Hallo allemaal

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 TranceTiger

TranceTiger

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 25 September 2014 - 12:22 PM

Ik ben altijd nieuwsgierig geweest naar snoepgoed op deze site ben ik nog niet zoveel geweest maar zie wel waardevolle info voor mij die ik op andere sites minder tegenkwam.

Vanaf mijn dertigste zo ongeveer ben ik ooit begonnen met xtc n vanaf dat kwam ik in het nachtleven ook in aanraking met ander snoepgoed.

Nu de laatste tijd zit ik wat meer in de meds. Ik hou van rustgevend en waus snoepgoed, heb ook al het één en ander geprobeerd en heb zelfs snoepgoed gevonden waar ik heel positief op reageer. Voorbeeld hiervan is Xanax die behoorlijk wat scherpe randjes van mijn karakter deden verdwijnen :bloem: 

Ik hoop hier nog het één en ander te kunnen 'leren' van jullie vandaar dat ik nu ook een account heb aangemaakt. Zal af en toe ook wel eens wat posten en reageren.

Ik groet u

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 25 September 2014 - 01:25 PM

Welkom!

Waarom noem je het snoepgoed? Dat laat het en beetje klinken alsof je het niet serieus neemt en er niet voorzichtig mee omgegaan hoeft te worden, maar dat is (zoals je zelf hopelijk ook weet) niet het geval!

Vooral middelen zoals xanax, als je daar niet mee oppast heb je zo een verslaving te pakken en hoeft maar een beetje rond te surfen om te lezen hoe vervelend het is om van zo'n verslaving af te komen..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 TranceTiger

TranceTiger

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 25 September 2014 - 01:34 PM

alle verboden middelen noem ik snoepgoed, vooral in het uitgaansleven spraken we over snoepgoed. GHB noemden we bv Heilig Bronwater. Tuurlijk moet je er voorzichtig mee omgaan maar dan kun je nog beter zeggen begin er gewoon niet aan. Ik ga er vanuit dat er op deze site volwassen zitten en donders goed weten waar ze mee bezig zijn hoewel je dat eigenlijk nooit weet met verboden spul...Ik ken de valkuilen en weet ook dat ie vaak heel subtiel aanwezig zijn om zich plotsklaps te openbaren als zijnde verslavend. Heb dat om me heel wel zien gebeuren helaas.

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 25 September 2014 - 07:36 PM

Ik ga er vanuit dat er op deze site volwassen zitten

Precies, en snoepgoed klinkt zo, hoe zal ik het noemen, onvolwassen. ;)

Maar genoeg daarover, moest dat gewoon even kwijt...

Heb je ook ervaring met psychedelica?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 25 September 2014 - 10:22 PM

Welkom!

Je kunt prima dondersgoed weten waar je mee bezig bent met verboden spul.

The wisest mind has something yet to learn

#6 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 25 September 2014 - 11:37 PM

Yo welkom hier! En ik noem het met uitgaansleven ook vaak snoepen!

#7 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 26 September 2014 - 09:20 AM

Welcomee

#8 TranceTiger

TranceTiger

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 26 September 2014 - 07:20 PM

Nee ik heb geen ervaringen met psychedelica. Heel bewust niet omdat dat me dat zeer zou beangstigen. Van blowen wordt ik al depressief en kom ik in een doolhof terecht met duizend en één vragen waar ik niet vrolijk van wordt. Hallucineren heb ik wel eens op een 'milde' manier meegemaakt maar dit kwam door een combi van xtc en drie teugjes van een joint. Dit was wel positief omdat ik de beelden die ik zag kon 'sturen' dat was op Dance Valley en wat Clubs in Amsterdam die ik toen bezocht. LSD zou ik me niet aan wagen. Ik moet wel 'grip' hebben op de dingen die ik doe wat ook niet altijd gelukt is hoor. De meest heftige ervaringen heb ik toch met GHB en GBL en dat is spul hoe lekker ook waar je goed voor op moet passen. Kan er een boek over schrijven  :koffie: 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users