Jump to content

Photo

Hoe herken je hero´ne?herkennen van hero´ne

• Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 05 September 2014 - 03:35 PM

Een vriend van me heeft het volgende gevonden op straat:

een fluwelen zakje met daarin 3 'minicondoompjes' met grijsbruinig poeder erin.

Toen hij het me vertelde heb ik hem er gelukkig van kunnen weerhouden er mee naar de politie te gaan (waarom zou je in vredesnaam???) en afgelopen woensdag heb ik het geprobeerd te determineren. Niet eenvoudig, want ik ken het goedje niet. Het is dus meer grijs dan bruin, ontzettend bitter op je tong en als je het op een mespunt legt en er een aansteker onderhoudt smelt het en komt er een licht walmpje van af.

Vraag 1: is dit heroïne of iets anders?

Vraag 2: hoe gebruik je het eigenlijk ( er zat helaas geen recept bij  :chef: )

BB, Daturae

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 05 September 2014 - 03:57 PM

Kleur en vorm zeggen niks over wat het is en nog minder over kwaliteit. Als je het per se zeker wilt weten, laat het dan testen bij een test center.

Maar ik zou het gewoon weggooien. Als je heroïne wilt kan je er beter zelf naar op zoek gaan, je hebt geen idee wat er met dit zakje is gebeurd en/of waarom het op straat lag. Misschien is het wel van iemand die junks probeert te vergiften door zakjes bruine poerder met rattengif op straat achter te laten. Dat is vergezocht, maar zie niet waarom je voor zoiets risico zou nemen??

Er zijn meerdere topics over heroïne, wellicht dat je daar meer nuttige info over gebruik kan vind.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 05 September 2014 - 04:35 PM

Dit is allemaal vrij snel duidelijk als je het langs een testcentrum breng, toch? 

#4 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 05 September 2014 - 07:28 PM

Zo had ik het nog niet bekeken Poelster. Neuh, ik dacht ook al: het kan ook opoe's as zijn haha. 

@ Fool @ Poelster Een testcentrum, ik zou het niet weten, in Groningen? Got no idea.

Ook niet hoe ik er aan zou moeten komen, behalve dan dat het net als bij die kameraad van me als manna uit de hemel valt zal ik maar zeggen :-) 

Blessed Be, Daturae

#5 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 05 September 2014 - 07:40 PM

Kwam op een Belgisch forum http://drugsforum.in...nden-t8600.html

de afbeeldingen en verhaal erbij, tja, het lijkt wel te kloppen. Tjonge, het triggert me wel hoor. 

Nah, eerst maar 'ns gewoon een pretsigaret met afghan hoor. 

BB, Daturae

#6 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 06 September 2014 - 02:12 PM

Ja hoor, je kunt je drugs óók in groningen gratis lasten testen. http://www.drugs-tes...gs-laten-testen

Groningen
Testservice 

Adres:
Leonard Springerlaan 27

Openingstijden:
Elke donderdag van 14.00 tot 16.00 uur 
Voor testen op andere dagen/tijdstippen kun je bellen met onderstaande tel.nr.

Voor verdere informatie kun je bellen met:
06-21557755 

Daarbij is drugsforum.info niet belgisch :P

#7 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 06 September 2014 - 05:53 PM

He, bedankt! Nooit geweten. (nooit nodig gehad ook ) Wel wie weet, toch eens langs gaan. Op z'n minst m'n nieuwsgierigheid bedwingen en dan wie weet...

'Daarbij is drugsforum.info niet belgisch :P' Ach, nee? Er zaten een aantal Vlamingen op, dus daarom dacht ik het.

#8 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 06 September 2014 - 06:30 PM

Een testcentrum bezoeken is anoniem en gratis, het kan echt geen kwaad om daar je sampletje langs te brengen. :)

En nee, die is niet Belgisch. Nederlandse fora hebben soms Belgische leden. :P

#9 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 09 September 2014 - 12:40 AM

Lijkt me ook verstandig dat je nooit meer van een onbekende stof een mespuntje neemt!

#10 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,008 posts

Posted 09 September 2014 - 10:24 AM

Het lijkt me vooral verstandig om van een onbekende stof gewoon helemaal niets te nemen.

Edit: oh wacht, dat bedoelde je waarschijnlijk ook. Ik dacht dat je volgens jou van een onbekende stof nooit meer dan een mespuntje moest nemen :laugh:

The wisest mind has something yet to learn

#11 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 10 September 2014 - 05:45 PM

Het lijkt me vooral verstandig om van een onbekende stof gewoon helemaal niets te nemen.

Edit: oh wacht, dat bedoelde je waarschijnlijk ook. Ik dacht dat je volgens jou van een onbekende stof nooit meer dan een mespuntje moest nemen :laugh:

:kidd0:  

#12 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 26 September 2014 - 05:00 AM

moest je toch niet verleiding kunnen weerstaan kan je altijd beetje poeder op alu-folie leggen ( of brokjes als het hard geperst is ). en deze verwarmen en indien het vloeibare bruine smurrie wordt en je het naar beneden kan laten rollen, en als de geur beetje zoetig riekt dan is er wellicht wel kans dat het om hero gaat. Maar persoonlijk raad ik het niet aan als je nooit hero hebt gezien of gebruikt.

#13 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 15 October 2014 - 01:48 PM

moest je toch niet verleiding kunnen weerstaan kan je altijd beetje poeder op alu-folie leggen ( of brokjes als het hard geperst is ). en deze verwarmen en indien het vloeibare bruine smurrie wordt en je het naar beneden kan laten rollen, en als de geur beetje zoetig riekt dan is er wellicht wel kans dat het om hero gaat. Maar persoonlijk raad ik het niet aan als je nooit hero hebt gezien of gebruikt.

Dank voor je advies. tot nu toe vind ik het leuk om te hebben, in m'n kistje met andere kruidjes zal ik maar zeggen. Ach. 't heeft wel wat. En als ik het laat testen, ben ik het kwijt, zoveel is het nou ook weer niet haha.

Blessed Be, Daturae

#14 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,010 posts

Posted 20 October 2014 - 06:02 PM

Je hoeft ze maar een beetje te geven en je kunt het altijd versnijden als ze achterlijke hoeveelheden vragen. In geen geval gebruiken voordat het getest is!!!!
"For is not impermanence the very fragrance of our days" 

#15 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 24 October 2014 - 10:18 AM

ja idd beter idee :)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users