Jump to content

Photo

Daturae stelt zich voorvoorstellen

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 31 August 2014 - 07:27 PM

Dag allen,

Om me even kort voor te stellen: vrouw, woonachtig in het noorden des lands, praktiserend wicca en veel bezig met kruiden zoals het een echte heks betaamt. Natuurlijk boeien mij ook de kruiden die op de geest inwerken en zo kwam ik via het zoekwoord 'gebruik doornappel' op dit forum terecht. (oké, heb toch maar de tinctuur gemaakt van slaapmutsje en niet van doornappel, toch iets te tricky)

Ervaringen als 'psychonaut' (kun je dit een CV noemen? :winkkiss:  )

Vanaf jaar of zestien hasj en wiet natuurlijk, soms tijden gehad van 'veelvraat', maar nu matige gebruiker

Ná mijn afstuderen als neerlandica paddo's (toch een beetje voorzichtig he)

Wel eens wat knoeien met zaken als nootmuskaat, doornappel en van die shamanenkruiden waar ik altijd de naam van vergeet

Wat combi's van morfine tabletten (ten tijde van hernia) en blowen, combi's van oxazepam, codeïne (zo'n last van hoesten dokter he? met blowen. 

Dagelijks gebruik: Citalopram, maar dat is echt nodig als medicijn tegen m'n endogene depressie.

Zo, dat was het ongeveer

Blessed Be  :zwaai:

Daturae

#2 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1429 posts

Posted 31 August 2014 - 07:42 PM

Welkom! Denk je doornappel ooit aan te durven?

Life is too interesting to be bored.

#3 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 31 August 2014 - 08:08 PM

Hai Videlic! 

Wel, ik heb het in heel beperkte mate genomen, wat zaadjes, maar durfde natuurlijk niet echt door te pakken he! En ik denk dat ik het ook maar niet meer doe, heb wel een prachtplant in de tuin staan momenteel. Met mijn achtergrond van depressie en angststoornissen misschien niet zo'n heel goed idee. :kidd0:

Jij ervaringen?

Wat een megaleuk forum is dit trouwens! Ook weer zaken tegengekomen die ik nog niet kende, zoals Salvia Divinorum, hm 'divinatie' zit er in, misschien dat ik dan eindelijk eens iets zie in m'n kristallen bol!

BB, Daturae

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 31 August 2014 - 08:37 PM

Welkom.

Niet veel mensen die vanuit deze hoek de interesse delen, maar laat je dat niet weerhouden om te posten. Want het is een super interessant onderwerp!

Hier een paar interessante topics, die je wellicht zelf ook al gevonden had, maar toch.. ;);

heksen/vliegzalf

Doornappel: dosering en gebruik

Iemand ervaring met Datura?

Atropine planten (Doornappel,brugmansia)

En het zijn inderdaad mooie planten! Mocht je mooie foto's hebben, dan kan je die hier kwijt;

Het Flower Power topic

Datura tripreport

Datura stramonium: een ervaring van tripper en tripsitter

En ook al was jouw dosering laag, je ervaring delen zou zeer gewaardeerd worden, omdat er zo weinig verslagen van trips van zijn. :)

:dhp:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 02 September 2014 - 08:03 PM

Dank voor je welkom patpotpoelie. Met interesse delen bedoelde je wicca of kruiden?

Dank voor de links! Altijd leuk om even te snuffelen.

Wat betreft de doornappel, pfoe...  lang geleden maar even denken, nee heb er echt niks van gemerkt. Beetje al te voorzichtig.

Nachtschaden willen wel graag bij mij zijn trouwens, naast doornappel floreert de blauwe monnikskap, bilzekruid komt spontaan op en de gewone nachtschade is ook altijd wel ergens te vinden.

Nu zijn aardappelen, tomaten en paprika's natuurlijk ook nachtschaden en ja, die heb ik ook in de tuin. (Om misverstanden te voorkomen dat alle nachtschaden giftig zouden zijn.)

Blessed Be,

Daturae

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 03 September 2014 - 08:58 AM

Ik doelde met name op het gebruik van kruiden, maar dingen over wicca delen mag natuurlijk ook, weet daar weinig van, naast het stereotype beeld. ;) Dus alleen maar interessant.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 03 September 2014 - 01:36 PM

Welkom! De aardappel- en tomatenplant zijn trouwens wel degelijk gifitg. Geen idee of de paprikaplant dat ook is .

The wisest mind has something yet to learn

#8 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 05 September 2014 - 03:25 PM

Hallo Icelus,

Jazeker, ik drukte me niet goed uit, de plant op zich is natuurlijk giftig, alleen de vruchten niet. Overigens: een groen stuk aan een aardappel kun je beter ook niet nuttigen, zit vol met solanine.

#9 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1429 posts

Posted 06 September 2014 - 03:35 PM

Jij ervaringen?

Nee, geen ervaringen, het schrikt me af maar tegelijkertijd fascineerd het me enorm.

Life is too interesting to be bored.

#10 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 06 September 2014 - 05:51 PM

Ha, herkenbaar, hetzelfde heb ik met heroïne dus. Mogelijk heb ik hier dus iets in huis liggen (zie ook mijn topic: hoe herken je heroïne) . Er naar kijken is eerst al even leuk genoeg.

BB, Daturae 

#11 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 08 September 2014 - 11:44 PM

Hey welkom hier!

#12 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 19 September 2014 - 03:12 PM

Welcomee

#13 psylo-freak

psylo-freak

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 46 posts

Posted 20 September 2014 - 10:16 PM

Welkom

hier kop noord holland...

en veel doornappel voorradig.... en enkele flinke zware trips op beleefd..

maar buiten de werking om vind ik het een mooie plant, en zaai hem her en der uit.

heksenzalf genoeg hier.

10649717_837261972991877_341265649482304

liever vaag voor mijn omgeving, dan een open boek en doorzichtig.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users