Jump to content

Photo

Drugslab voor dummiesHoe bouw je een lab?

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Jauerd

Jauerd

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 26 August 2014 - 04:05 PM

Beste psychonauten,

Voor weekblad Nieuwe Revu ben ik op zoek naar experts en ervaringsdeskundigen die mij wat meer kunnen vertellen over het opzetten van een drugslab. Dat provincies als Noord-Brabant en Limburg worden overspoeld met drugslaboratoria, wekt de suggestie dat iedereen zomaar even een lab uit de grond stampt. Is dat echt zo? Kan iedereen met een startkapitaal en een goed recept een drugslab beginnen? Wat voor apparatuur en grondstoffen heb je daarvoor nodig en wat levert 't op? Het artikel focust zich vooral op XTC- en amfetaminelabs. 

Wie uitgebreid (desgewenst anoniem) zijn of haar verhaal wil doen, kan contact opnemen via info@kloosmedia.nl. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Jordi Kloos
Verslaggever Nieuwe Revu

#2 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 26 August 2014 - 04:44 PM

ben geen expert en ervaringsdeskundige, maar voor zover ik weet is er streng toezicht (dan wel verbod) op grondstoffen voor amfetamine en mdma, dat bemoeilijkt het al sowieso.

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#3 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2398 posts

Posted 27 August 2014 - 10:50 PM

Waarom zou iemand die bij zulke dingen betrokken is in hemelsnaam ook maar willen denken aan praten met de Nieuwe Revu?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users