Jump to content

Photo

Diclazepam7-chloro-5-(2-chlorophenyl)-1-methyl-1,3-dihydro-2H-1,4-benzodiazepin-2-one

RC benzo

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 05 August 2014 - 12:32 PM

Overlaatst had ik een aantal 2mg pilletjes diclazepam besteld, en ik dacht mijn ervaringen hier maar even te delen (er is nog geen topic over zover ik kan zien). 

Het wordt gepromoot als 10x zo sterk te zijn als diazepam, dus 2mg pilletjes zijn imo wel behoorlijk hoog gedoseerd.

Het begint pas na ongeveer 2u te werken, en ze werken lang. Iets te lang om te gebruiken om lekker te slapen zoals m'n bedoeling was. Heb bv net heerlijk geslapen na om ~2u gisteren nacht zo eentje in te nemen, en ik voel me nog helemaal wazig in m'n hoofd. Volgende keer eens zien of een half pilletje dat niet zo hard heeft, maar als inslaper vind ik ze door de lange tijd tussen inname en effect niet geweldig, mss voor als je kop nog vol drugs zit en je toch nog 2u gaat afteren, maar dan nog.

Ook al een keer 4mg geprobeerd en dan wakker blijven, je hebt eigenlijk alleen die wazigheid in je hoofd, meer lastig dan aangenaam. (terwijl ik bv wakker blijven op xanax wel heerlijk kan vinden). Het duurde ook tot ongeveer 50u na inname voor dit volledig verdwenen was, veel te lang imo.

In kort: een afrader imo, zowel als inslaper als recreatief.

Stukje van op wikipedia: 

Diclazepam, also known as Chlorodiazepam and 2'-chloro-diazepam, is a benzodiazepine drug and analogue of diazepam. It was first synthesized by Leo Sternbach and his team at Hoffman-La Roche in 1960.[1] Its effects are similar to diazepam, possessing anxiolyticanticonvulsanthypnoticsedativeskeletal muscle relaxant, and amnestic properties[2] in animal models with a potency of approximately x10 that of diazepam. It is not currently marketed as a medication but rather sold as a Research chemical. Potency has not been systematically tested in man but it's closest relatives & two main metabolites are lormetazepam[3]with has a value of x10-12 diazepam and delorazepam[4] which is with a value of x10 diazepam.[5]

Metabolism of this compound has been recently assessed,[6] revealing diclazepam has an approximate elimination half-life of 42 h and undergoes N-demethylation to delorazepam, as expected, which can be detected in urine for 6 days following administration of the parent compound.[7] Other metabolites detected were lorazepam and lormetazepam which were detectable in urine for 19 and 11 days, respectively, indicating hydroxylation by P450 enzymes occurring concurrently with N-demethylation.

References
  1. US Patent 3136815 - Amino substituted benzophenone oximes and derivatives thereof
  2. Yakubovs'ka et al. - Dopovidi Akademii Nauk Ukrains'koi RSR, Seriya B: Geologichni, Khimichni ta Biologichni Nauki,1977,page 819
  3. http://www.benzo.org...l/bzcha01.htm#4
  4. http://www.drugbank.ca/drugs/DB01511
  5. http://drugable.com/drug/Delorazepam
  6. http://www.ncbi.nlm....pubmed/24604775
  7. European Journal of Clinical Pharmacology 1988, Volume 34, Issue 1, pp 109-112 'Pharmacokinetics and bioavailability of intravenous and oral chlordesmethyldiazepam in humans' S.R.Bareggi, G.Truci, S.Leva, L.Zecca, R.Pirola, S.Smirne

#2 Bladblazer

Bladblazer

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 06 August 2014 - 10:50 AM

IK heb het zelf ook weleens gebruikt, onder andere gisteravond om na in trip in slaap te kunnen vallen. Na inname voel ik er na 15 minuten zeker wel al iets van en na  een uur voel ik dat het goed zijn best doet (mischien wel na 2 uur op zijn best, maar ik voel zeker wel snel effecten). Ik  vergelijk  de 1 mg diclazepam ongeveer met 5 tot 7 mg diazepam, maar het verschil is ook behoorlijk moeilijk te pebalen, vanwege de veel sterkere hypnotische effecten van dicazepam.

Gisteravond om omgeveer 24.00 nam ik 3 mg in na een sterke 25b-nbome trip die om 2 uur s´middags begon, ik weet niet meer wanneer ik in slaap viel, maar ik werd om tien uur zeer slaperig en duidelijk onder invloed van de benzos wakker. Ik heb een kop sterke thee gezet en ik voel me nu redelijk wakker. (maar het is zeer onverstandig om na een avondje slapen met behulp van diclazepam sóchtends in de auto te stappen, ik zal het zelfs voor het eind van de middag laten)

Ik ben het met The Imagizer eens, het is te vesuffend om mee te slapen want halverwege de middag voel je je alsnog als een zombie en voor recreatief gebruik zijn er veel betere middelen zoals etizolam en xanax (mijn favorieten), maar het grote voordeel van diclazepam is wel dat ze bijna gratis worden weggegen.

Zo nu eerst maar weer eens een sterke bak thee zetten, daarna een bakje koffie bij mijn moeder doen en dan maar hopen dat ik vandaag nog wat werk kan verzetten :koffie:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users